diumenge, 19 d’agost del 2012

Projectes de ganxet 1


Uff! Feia deies que no publicava res, ja us vaig dir a la darrera entrada que amb això del casament hem estat fent moltes coses però que encara no podem mostrar!!

Ja només queden 20 dies i l'emoció ja està fent bots!!

 Bé us ensenyo projectes de ganxet que tinc entre mans... Per una banda fa uns mesos vaig descobrir a la Creativa Mertxesites la tècnica del trapilho i vaig fer amb bobines de Sacocharte un bolso, que ja us he mostrat en darreres entrades i unes cistelles. Un dia vaig engrescar-me a fer una comanda directament a Sacocharte i la veritat és que van ser molt ràpids! I mireu tot el que vaig comprar!! Amb aquest material us vull ensenyar la catifa que tinc començada però que ara mateix la tinc aparcada per altres feines...

Cistelleta ganxet XXL amb la Nica

Podreu veure el pasi de fotos del procés de la catifa, fins on tinc feta!

Detall de la comanda
Comanda acabada d'obrir

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada