dijous, 4 de setembre del 2014

Iniciació a la costura creativa// Iniciación a la costura creativa



Al mes de febrer em va tocar un sorteig de la botiga Patch amb tu de Badalona que consistia en 4 classes gratuïtes per introduïr-te al patchwork. Vaig aprofitar aquestes 4 classes i dues més per realitzar un projecte que ara dóna la benvinguda a la nostra acollidora llar.

En el mes de febrero me tocó un sorteo de la tienda Patch contigo de Badalona que consistía en 4 clases gratuitas para introducirte al patchwork. Aproveché estas 4 clases y dos más para realizar un proyecto que ahora da la bienvenida a nuestra acogedor hogar.

Detall del ninotet que representa en Jordi

Detall del ninotet que represento jo

Detall del ninotet que representa la nostra gata Nica
Gràcies a aquest projecte vaig aprendre petites coses sobre el brodat, aplicant diferents puntades així com fer petites aplicacions. N'estic molt orgullosa del resultat tenint en compte que jo no era massa destre amb l'agulla de cosir!

Gracias a este proyecto aprendí pequeñas cosas sobre el bordado, aplicando diferentes puntadas así como hacer pequeñas aplicaciones de patchwork. Estoy muy orgullosa del resultado teniendo en cuenta que yo no era demasiado habilidosa con la aguja de coser!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada