dilluns, 15 d’octubre del 2012

Decoració carpa sopar // Decoración carpa cena


Illot Gran


 El nostre casament el vam celebrar a una casa de colònies del Penedès, l'Illot Gran, una bonica casa renovada fa molt poc amb vistes a les fantàstiques vinyes del Penedès. A l'entorn ja no li calien masses decoracions però nosaltres li vam voler donar el nostre toc vintage, romàntic...

Nuestra boda la celebramos en una casa de colonias del Penedès, l'Illot Gran, una bonita casa renovada hace muy poco y con vistas a los fantásticos viñedos del Penedès. No hacía falta ponerle demasiadas decoracions pero nosotros le dimos nuestro toque vintage, romántico...

Començaré ensenyant-vos la decoració de la carpa, l'espai on va esdevenir el sopar, el ball i la juerga de després, un espai on havíem de passar moltes hores i tot havia d'estar ben cuidat!

Empezaré a enseñaros la decoración de la carpa, el espacio donde cenamos, bailamos y donde siguió la juerga de después, un espacio donde habíamos de pasar muchas horas y todo había de estar hecho con mucho mimo!


Per decorar la sala i donar-li una mica de color i calidesa vam triar posar al sostre uns pompons i unes blondes, una bonica manera de decorar. La inspiració de tot plegat va ser un poti poti d'idees, gràcies a molts blogs sobre casaments com Una Boda Original, Un Toc de Lila, Quiero una Boda Perfecta... etc... hi ha milers i milers. Gràcies a Pinterest i a l'aparador de la Cereria Abella del centre de Barcelona on ens vam inspirar de posar blondes!

Para decorar la sala y darle un toque de color y calidez escogimos poner en el techo unos pompones y unas blondas, una bonita manera de decorar. La inspiración de todo fue un poti poti de ideas, gracias a muchos blogs sobre bodas como Una Boda Original, Un Toc de Lila, Quiero una Boda Perfecta... etc... hay miles y miles de webs. Gracias a Pinterest y a el escaparate de la Cereria Abella del centro de Barcelona donde nos inspiramos con las blondas!
Gràcies a l'Alba i els meus pares que em van ajudar vam estar muntant uns bonics pompons. A continuació podeu veure el making off. 

Gracias a Alba y a mis padres que me ayudaron a montar estos bonitos pompones y a los padres de Jordi, Jordi  y mi hermana que luego lo estubieron colgando todo en la sala. A continuación podéis ver el making off.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada