diumenge, 24 de febrer del 2013

Làmpara de ganxet XXL // Lámpara de ganchillo XXL

Després de la fira de París també vaig anar al cap de setmana següent,  al Saló Creativa que organitzaven a la Farga de l'Hospitalet i que des de fa uns anys no em perdo mai!! Allà vaig veure moltes coses boniques. Al arribar a l'estand de Trap-art i Nido de Abeja em vaig aturar i vaig dir-me... jo vull fer una làmpara com aquesta!!! I tot i que ja havien començat el taller, em van deixar apuntar-me!! La mestra, la Laura, propietària de la botiga Nido de Abeja ens va ensenyar els punts, ens va donar el patró i en dues hores i mitja la làmpara ja la teníem feta!!

Tras la feria de París también fui el fin de semana siguiente, al Salón Creativa que organizaban en la Farga de L'Hospitalet y que desde hace unos años no me pierdo nunca! Allí vi muchas cosas bonitas. Al llegar al stand de Trap-art y Nido de Abeja me detuve y me dije ... yo quiero hacer una lámpara como esta! Y aunque ya habían comenzado el taller, me dejaron apuntarme! La maestra, Laura, propietaria de la tienda Nido de Abeja nos enseñó los puntos, nos dio el patrón y en dos horas y media la lámpara ya la teníamos hecha!




M'encanta l'efecte que queda al sostre quan l'encenc// Me gusta mucho el efecto del techo cuando la enciendo



Què satisfactori és fer una cosa  per tu mateix!!

 


Us aconsello visitar aquesta botiga tan bonica al barri de Gràcia, d'allà ma germana em va regalar també per reis aquest ganxet tan xulo de 20mm, de Crochetismos de Glòria Fontseca! A Nido de Abeja fan tallers de tot tipus, venen material molt xuli, la Laura és una noia molt maca.

Os aconsejo visitar esta tienda tan bonita en el barrio de Gracia, de allí mi hermana me regaló también por reyes este ganchillo tan chulo de 20mm, de Crochetismos de Gloria Fontseca! En Nido de Abeja realizan talleres de todo tipo, vienen material muy chuli, Laura es una chica muy bonita.

1 comentari: