divendres, 26 de juliol del 2013

Bolso de ganxet de tanca clutch // Bolso de ganchillo de cierre clutch


Ja porto dues setmanes molt enfeinada en un nou projecte, del qual n'he après moltes coses!!

Ya llevo dos semanas muy ocupada en un nuevo proyecto, del que he aprendido muchas cosas!

Fa uns dies vaig anar a la botiga El racó de la lila, una nova botiga a Badalona que tenen moltes cosetes interessants per fer amb ganxet, trapillo, mitja, punt de creu, patchwork i moltes altres coses més. Fa uns mesos us en vaig parlar de la seva inauguració, recordeu? Doncs a la botiga en feien un taller per aprendre a fer el bolso, es tractava d'una classe gratuïta on a canvi compraves el material! I la veritat és que la Judith i la Mª Àngels amb gran paciència i amb molt de carinyo ens van ensenyar molt bé i ens van ajudar en tot el procés. Moltes gràcies boniques!!

Hace unos días fui a la tienda El racó de la lila, una nueva tienda en Badalona que tienen muchas cositas interesantes para hacer con ganchillo, trapillo, media, punto de cruz, patchwork y muchas otras cosas más. Hace unos meses os hablé de su inauguración, recordáis? Pues en la tienda hacían un taller para aprender a hacer el bolso, se trataba de una clase gratuita donde a cambio comprabas el material! Y la verdad es que Judith y M ª Ángeles con gran paciencia y con mucho cariño nos enseñaron muy bien y nos ayudaron en todo el proceso. Muchas gracias guapas!


I després d'aprendre a agafar bé el ganxet, jeje, això és lo que té fer trapillo i haver après gairebé autodidàcticament...; i de batallar amb les pinyes (les boletes que sobresurten del bolso). Em vaig ensortir i em sento molt i molt orgullosa d'haver-lo pogut acabar i de poder gaudir-lo! Ha sigut un esforç que estarà molt ben recompensat!!

Y después de aprender a coger bien el ganchillo, jeje, eso es lo que tiene hacer trapillo y haber aprendido casi autodidacta ...; y de lidiar con las piñas (las bolitas que sobresalen del bolso). Me salí adelante y me siento muy, muy orgullosa de haberlo podido terminar y poder disfrutarlo! Ha sido un esfuerzo que estará muy bien recompensado!



Si us ha agafat enveja i el voleu fer... només cal que aneu a la botiga i en compreu el material i el tutorial de com fer-ho, sereu l'enveja d'aquest estiu! (La botiga està al carrer Lleó, 41 de Badalona).

Si os ha cogido envidia y quiere hacer ... sólo hay que ir a la tienda y comprar el material y el tutorial de cómo hacerlo, seréis la envidia de este verano! (La tienda está en la calle León, 41 de Badalona).

Aviat seguiré fent entrades de nous projectes amb ganxet!! Fins a reveure!

Pronto seguiré haciendo entradas de nuevos proyectos con ganchillo! Hasta pronto!

2 comentaris:

  1. Moltes gràcies Maite!!! has fet molt bona feina amb aquest bolset!!!! ha quedat molt xulo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a vosaltres!! Ens veiem demà al taller de collarets! :-)

      Elimina